Merveee6 Kızlar 22 haftalık hamileyim bebeğim normal de hareketlidir bugün hem sabah hem gece hiç hareket etmedi akşamda kötü rüyalar gördüm korktum sizce normal mi bi sağlık ocağına gitsem mi
Nundiyebiri Merveee6 bence normal 2 gün önce aynısını ben yaşadım feryat figan gittim kalp atışını duyana kadar da agladım bebek dönebiliyor Muş ayakları bagırsaga döndüdüğü için hareketlerini hissetmemiştim saglık ocagı yakın sa gidin içinizde rahatlar
Purpura26 Merveee6 Vesvese yapma canım bu haftalarda arada hissedemeye biliriz bende 23 haftalığım. Bazen çok güzel hissediyorum bazen hissedemiyorum. Doktor o şuan balık gibi devamlı döner içinde her zaman hissedemeye bilirsin dedi. Böyle yaptıkça da bebek senin stresini hissediyor daha çok sakinleşiyor. Sakin ol bebeğinin sevdiği bir şey ye soluna yat sessiz bir yerde dinle
Nupeell Merveee6 28 haftaya kadar düzenli hareketleri olmaz zaten. 1 gün hareket eder 3 gün durur bu normaldir bende de öyleydi şu an 30 haftalığız ve yerinde durmuyor 💃 sıkıntı yapma yani 😇
Mercimekmom Merveee6 günü gününe uymaz canım hele o haftalarda bi tane küp şeker yiyip solunuza yatın
ecemmp- Nundiyebiri merhaba bende bugun hic hissedemedim 22 haftadayim sanki icmde balon patlar gibi oluyor ama bebegimin hareketi mi bilemiyorum nirmalde de 4 gun olmustu zaten hissedeli elimi koyunca pit pit atiyordu ama bende tedirgin oldum acaba balon patlama hissi de bebegim olabilir mi
Nundiyebiri Merveee6 bende 2 gün kötü kötğ rüya gördüm sannki kalp atışını duyduktan sonra bebek tekrar hareket etmeye başladı Şekerli birşeyler yiyip ayaklarınızı karnınıza dogru çekip sol tarafa yatıp hareket bekleye bilirsiniz
Merveee6 Purpura26 hepsini denedim canım kahvaltı yapınca mutlaka tekme atardı çok korktum o yüzden biraz yürüyeyim evin içinde belki hareketlenir
Purpura26 Merveee6 Geçen yengemle konuştuk 3 gün hissetmedim okadat stres yaptım ki diyor. Doktoruna gitmiş muayeneye oturunca tekmelemiş çocuk 😃 doktor demiş sen stres yaptıkça oda sakinleşip toplanmış
Merveee6 Purpura26 yaa bugün biraz yukarı da çıkmış aslında dediğin gibi öyle hissetim yani belki de ondandır biraz daha bekleyeyim madem
Nundiyebiri Merveee6 emin ol kalp atışını duycaksın ya sanki içerdeki fırlama senin rahatladıgını anlicak doktordan eve gelene kadar kıpır kıpır olacak
Lebede Merveee6 benden sana nacizane tavsiye canim ya hastahaneye yada saglik ocagina git yani 10 kiside olmadi diye 11.de olmaz degil 10da oldu diye 11de olucak degil ama bu tarz sikintilarda evet sorulabilir ama hah oda ayni olmus bise olmz denemez bence git gor kuzunu huzurla gel evine saglikla sihhatle vakti gelince al kucagina
Asli1453 Merveee6 korkma cnm o banada çok oluyordu acaba biseymi oldu diye ağlıyordum her hamilede olan bisey bence
Kediannesi123 Merveee6 muhtemelen normaldir canım gece sen uyurken hareket ettiyse hissetmemişsindir. Bugün gözlemle yine hiç bir hareket olmazsa doktora gidersin bende sık sık bu telaşı yaşıyorum😅
Asli1453 Merveee6 korkma cnm içini ferah tut uyuyordur bebisin annesi Rabbimin izniyle bisey olmaz insallah