Devrimegem Nişan gelmesi Doğumun yaklaştığının habercisidir. Eğer sancılarınız henüz başlamamışsa hastaneye gitmenize gerek yok. Ama içiniz rahat olsun diye bi açıklık kontrolü için gidebilirsiniz bence. Ama daha sancınız yokken sadece nişan geldi diye Doğum başlamış sayılmaz. Rabbim kolay bir Doğum nasip etsin inşallah 🙏🏻😊