Yusuf_yildz Kızlar 39 haftalık hamileyim dünden beri sarı bı akıntım var nişan mı yada acilmami oldu diye korkuyorum kaynanam enfeksiyondur diye hastanye gitmeme izin vermedi
nil_-32 Yusuf_yildz izin vermedi ne ya izin mi alıcaksın cocuk senin doğuracak olan sensin 🤦🏻♀️ Yani zaten son haftalarda sık kontrol yapılıyor enfeksiyon olsa da gitmen lazım fitil falan verir belki doktorun
Bnselz Yusuf_yildz canım aynısı 2 gündür sabahları bende oluyor bende som haftadaym. Doktor doğumun yaklastığını enfeksiyon olmadığını söyledi. Eğer kasılma yada bu akıntı kahvemsi kanlı gelirse haber veririisn dedi
010604 Yusuf_yildz 38+1 benimde akıntı yoğun. Ama enfeksiyon aklıma hiç gelmedi endişe de etmedm açıkçası. Normal olduğu söyleniyor doğum yaklaştığı için. Yine de doktora gidince Bi danışın içiniz rahat etsin
Cankizimmm İzin vermedi ne demek ya . Enfeksiyonsa eğer o da tehlikeli ki son haftalar sık sık kontrole gitmek gerekmiyor mu. Eşine söyle gidin bence kaynanani dinleme
drysfk Yusuf_yildz bende 38+5 akıntım ara ara oluyor hatta sumudur düye korkuyorum ama doktoruma sorduğumda, kokulu ve idrar yaparken yanma yoksa korkma çok normal zararsız demişti. Ama tabi herkesin farklı olabilir doktorunuza sormanızda fayda var. ☺️
Gediz-01 Yusuf_yildz Bence nişandır çünkü kızımda aynısı başıma geldi 39+3 de bı gün boyunca sade sarı akıntı geldi bana da enfeksiyondur dediler sonra gece sarı akinti kanla karışık gelince hastaneye gittim ebe doğum başlamış 1 cm açılma var demişti.