Pey Merhaba güzel anneler, evde kullandığınız veya aldığınız bebeğiniz için buhar makinesi tavsiyesine ihtiyacım var 🙃 tavsiye olarak hangi ürünü tavsiye edersiniz ve hangi serisini? Weewellin bir siyahı var birde beyaz olan kararsız kaldım 🙈
Heyecanlianneee Pey ben şimdilik kendim kullanıyorum bebek gelimce onda kullanıcam deerma marka soğuk buhar üflüyor e bebekten almıştım 1 ay önce gayet memnunum buharı çok iyi ve çok estetik duruşu var yorumları da çok güzeldi
mirikelam Pey https://jetimg.com/i/1Pgk benimki bu 1 yıldır kullanıyorum. O kadar memnunum ki küçükcük çok şık
BlueButterfly Pey kucuk kullanışlı çok iyi bir urun Nimo marka trendyoldan nimo küçük taşınabilir nebulizator cihazı diye ararsanız bulabilirsiniz
Pey uraluygar içerisine winx tarzı veya uçucu yağlardan kullanabildinizmi daha sonra? Birde tüm gün boyunca su yeterli geliyormu buhar vermeye devam ediyormu?
Neseli5 Heyecanlianneee teşekkürler bende almayı düşünüyorum da ama etkili birşey olsun istiyorum, su dolumu filan kolay olsun 😊
Heyecanlianneee Neseli5 çok basit üstğndeki aparatı çıkarıp ister alttan ister yandan doldurabilirsin benim astımımı iyi yaptığına göre bebeğe de iyi gelir diye düşünüyorum 🙏
uraluygar Pey ben yag ve ucucu koku kullanmadım. Sade icme suyu kullandim. Aksam yatarken en kısık ayarda aciyorum sabaha kadar buhar veriyor. Zaten suyu bitince calismayi durduruyor
berilkus Pey Hiç serisine dikkat etmemişim, şimdi görsellere baktım. Aynı görseldekinin altında whc714 yazıyor. Çok uzun zamandır kullanıyorum özellikle içine yağlar damlatıp kullanınca rahatlatıyor. Suyu bitince kendiliğinden kapanıyor. Buhar şiddetini de ayarlıyorsun. Ben memnunum.
Kbra007 Derma Ld220 aldık 2 haftadır kullanıyoruz gayet memnunuz👍🏻 İçine aroma da koyulabiliyormuş henüz denemedin