Heyecanlianneee Funda2735 24 haftada hissetmeye başladım şuan 28 haftalığım maşallahı var vurdukca vuruyor 😂 sizinki nasıl
Vildan_nn Funda2735 16 da pıt pıt şeklinde oluyodu 20de sert tekmeler gelmeye başladı 🤭 23 gibi de dışardan bile belli olmaya başladı hareketler şuan 27+1 im inanılmaz hareketli çok şükür kıpır kıpır hele geceleri 🥰🥰
Huriyekayhan Funda2735 ben 15. haftada hissettim miraç kandili günü 🐣 fazla hareketliyiz 😂 şuan 18 haftalıgiz
Heyecanlianneee Funda2735 kız samanın nasıl geçtiğini anlamicaksın ki ben daha ilk gittiğim doktora ne dediğini bile hatırlıyorum o kadar zaman hızlı geçti. Ben ağlardım hissedemiyorum bişey mi var diye çok şükür rabbim nasip etti. Hiç takılma herşey zamanında güzel şimdiki aklım olsa ağlamazdım 🙏
Mooommyy1 17 haftadayiz cook hissetmek istiyorum , yani nasil bi hissi var acaba hsreket ediyoda benmi kaciriyorum bilmiyorum ama cok merak ediyorum 🙈
Tugbayilmaz-_-53 İlk kez 20. Haftada hissetmeye başladım şimdi 23 deyim. Bazı günler çok hareket ediyor bazı günler daha az hareket ediyor. Az hareket ettiğinde iyi olup olmadığı konusunda endişeleniyorum.