Sosyolokum Kizlar merhaba 39+5 olduk bugün adet baslayacak gibi belimde hafif hafif sizlamalarim var bu sekilde olup dogumu başlayan arkadaslar var mi yada ne zaman dogum oldu ,dua edin dr um bugun yok yarin Gelicek 1 gün daha beklesin sağ salim
Dilanmerall63 Canım bizde 39 . Haftamızdayiz 36 dan beri ara ara çok şiddetli adet sancısına benzer sancılarım oldu karnim sertleşti 2 kere acile gittim acabamı diye doğum başlamadı en siddetliside dun gece oldu ama yine birşey yok 😅 nişan yada su gelmesi tarzı bir durumun oldumu