Kızlar dünde yazdım 29 haftalık hamileyim birden kasıklarımda adet sancısı gibi sancı yaşıyorum diye. 1 hafta önce gebelik şekeri olduğunu öğrendim ve nette tarçınlı suyun şekeri düşürdüğü yazıyordu. Bende hiç böyle bir cahillik yapmam ama 3 gündür yoğun şekilde tarçınlı su tükettim ve evet sancım ve kasılmalarım bundanmış 🤦🏻♀️ doktorum hemen kes dedi. Gerçekten netten baktım şimdi kesinlikle tüketmeyin diyor. Benim gibi her okuduğunu bilinçsizce uygulayan arkadaşlarım varsa lütfen yapmayın belki bebeğimin erken doğumuna sebep olucaktım. Şuan çok pişmanım.