Merhaba kızlar adete 3 gün kala betam 121 çıktı 2 gün kala yani dün akşam soluk açık kahverengi leke geldi ara ara sonra kesildi bu sabah Bi baktım yine geldi. Doktora sormuştum 4 gün kala testim pozitif çıktı gaz sancısı gibi ağrım oldu demiştim yerleşiyordur şu an demişti. Bu durumu yaşayan var mı ne kadar aralıklarla geldi sizin. Bir de yerleşme olduysa kimyasal değildir dimi