1bebeklianne Acaba benim mi canim az vuruldugum an degil ama sonrasinda sisiyor bacagima balta vurulmus gibi cok agrim oluyor
Dilara0638 1bebeklianne evet yağlı bi iğne olduğu için yakma yapıyor sonrasında da ağrı oluyor bendede olmuştu
2pati1baby 1bebeklianne 2 ay olacak her gün x2 doz oluyorum hiç hissetmiyorum ,bebeğim iyice tutunsada hep olsam 😔 hiç şikayet etmem.
E_m_l 1bebeklianne bende de olmuştu doktoruma soyledım adımm atacak halim olmuyordu fitil hemde hap olaarak kulanılana dondurdu sonra rahatlatdım🥰
Fatma7666 1bebeklianne ayyyy kuzum ben üç gün totişimin üstünde yatamadım bacağım ağrıyordu topallıyordum resmen hele bana ikisi bir karıştırılıp yapılmıştı 🥺🤦♀️
Mom653 2pati1baby aynı durumdayız canım 2 doz olarak vurdulum.bende hep pazartesi transferim oldu bir doza düşürdü doktorum insallah rabbim emeklerimizin karsiligini verir kucaklarimiz Tontis Tontis bebeklerle dolar dualarimdasin canım sende bana dua edersen çok mutlu olurum🤲🤲🙏
SerpilAlmac Bende erken dogum riski ile 1 gece yattım hastanede bana da 1 doz vurdular ama 10 doza bedeldi sanırım bi yaktı ki 😒 ağladım boncuk boncuk terledim😑😑
Mom653 1bebeklianne yağlı bir iğne olduğu için canım benim kalcalarimda mahvoldu ama sonu güzel olsunda ragziyim ağrılara pazartesi transfer oldum 8 gun sonra belli plucak sonuç bana dua edermisiniz lutfen bebeğim hayırlısı ile tutunsun bana🤲🙏
2pati1baby Mom653 biz 6 haftalık olduk fakat riskim büyük önümüzdeki hafta belli olacak😔 dinlenin bol bol inş size tutunacak bebeğiniz hazır gıdalar tüketmeyin
1bebeklianne 2pati1baby Allah yardimciniz olsun insAllah tum bebekler annelerine tutunur ve vakti gelince saglikla dogar 😘
Melis1234 Bende 10 tane vuruldum yağlı bı iğne sağlık ocağındaki kız üzerine biraz yürü bide kolonyalı pamukla biraz ovala demişti çünkü beze gibi şiş kalıyo. Ama etkili bj iğne yani düşük riskim vardı kanamam fln vardı iğneden sonra düzeldim.
Esrelf 1bebeklianne gelir gelmez elinizin yarısı kadar pamuğa bolca kolonya dökün. Yada varsa alkol , alkollü dezenfektan hepsi iş görüyor. Kuruyana kadar dursun. Ertesi güne ağrı kalmıyor. Birde enjeksiyonU düzgün yapan güvendiğiniz birine yaptırın.
Melis1234 1bebeklianne Evet yakiyo o yüzden kolonyalı pamukla ovalayın sağlık ocağındaki hemşire dedi banada hem.agriyi azaltır dedi hemde beze olmaz.
gizemozdemir1990 1bebeklianne bende aylardir 5gunde bir oluyorum. Yapan kisiye yapmadan once cok yakiyor yavs enjekte eder misiniz diyebilirsin. Bir de yaptiktan sonra ovmamak lazim, o sertlestiriyor. Ovmazsaniz sonrasinda agri da yapmiyor