Eylulbsl 34 haftalık gebeyim ve aşırı uykum geliyo erkende yatsam uykum hiç azalmıyor. Sürekli uyumak istiyorum iş yapmaya çalışırken bile uykulu yapıyorum sizce normal mi? Bilgisi olan paylaşabilir mi ?
Buketkucuk Eylulbsl 34+2 haftalığım geceleri yaşadığım uykusuzluk sorunu yüzünden zaman zaman halsiz olabiliyorum uzandığım yerde anında uyuyakalıyorum son haftalarda normal sanırım😄
milena11 Eylulbsl akşam en geç 21:00 da uyuyorum taş patlasın 21:30 🤣 sabah 7 de kalkıp işe geliyorum. İşte de öğlen arasında uyuyorum. Ama bıraksan 24 saati uyurum yani dahada 20 haftadayım🤣
Mom090 Eylulbsl 12. Haftama kadar bende hep uyurdum eşimi gönderildikten sonra ama Folik asit kullandığım için diye diyordum. Şimdi 22+3 haftalık Hamileyim ve 2 gündür ciddi anlamda kafam yataktan kalkmıyor neden böyle anlamış değilim . Kendimi de iyi hissetmiyorum yatınca ..😔
Eylulbsl Buketkucuk geceleri uykusuz kaldıgım dönemlerde başladı ama şuan çok aktif bir uyku halim var🤦🏼♀️
BegumIscanTunc Eylulbsl al benden de o kadar ne kadar uyusam doymuyorum uykuya hala gözüm yatakta eşimi işe yolluyorum yine yatıp uyuyorum 11:30 da kalkıyorum ama ne kalkma sanki zorla ve daha 23+1 haftayim gün içinde hep uykulu şekildeyim
mrsbiyolog Eylulbsl bende 31. Haftamdayım bu hafta o uyku hali bende de başladı. Sürekli uyuyasım var ve uyuyorum sanırım vücut artık dinlenmek istiyor ya da doğum sonrasına güçlü olmamız için hazırlıyor
Defneprensesannesi Eylulbsl ben dun saat 11 de uyudum ve az once kalktım zorla kalktım ve gece uyanma gibi bi sıkıntım da yok sadece saat 5 te kalkıp lavaboya gidiyorum bu kadar uyuyorum kendime gelemeyorum sonra 37 haftalık hamileyim başından beridir boyle cok uyuyorum
Defneprensesannesi Eylulbsl aynen akşama kadar sersem geziyorum 🤦♀️ az kaldı şunun şurasomda keşke uyusam demeye😂💃
Bestofatma Eylulbsl ay kıyamam allah yardımcın olsun bol bol su tüket hava al sürekli normal tabiki ağırlaşmandan dolayı ilk üç aya benzer şeyler olur😊
Bestofatma Eylulbsl allahım 😂 işte bu hamilelikte er geç bişiler oluyo demekki inşallah kolay atlatırsınız😂
Snms17 İlk 3 ay çok uyudum. İş yerinde masa başında uyuklardım resmen. Sonra halsizlik geçti çok sevindim. Haftam bitiyor yine başladı aynı halsizlik uykuya doyamıyorum. Hasta gibiyim sürekli uyuyasım var 🙁 Normal diye düşünüyorum
EceEgemen Eylulbsl ahh aynı ben 33. Haftaya girdim 30 dan beri böyle önceden yoktu anlamıyorum akşamları eşimi zor görüyorum resmen koltukta sürünüyorum uykudan 😂