Busraaa__ Zonguldak beycumaya iki gün önce taşındim hangi hastaneye gidiyorsunuz hangi doktoru tavsiye edersiniz devlete gitmeyi duşünüyorum ben yardimci olursaniz sevinirim 🤗
cemreninannesi67 Busraaa__ kuzum bende ereğliliyim aslen ama memleketimde değilim Zonguldak’ta hastane bilmiyorum ama benim ailemin kadınları Ereğli’de echomar hastanesinde İsmail beyde doğum yaptılar
Hamileyim-mutluyum Busraaa__ Merkezde ki devlet hastanesinde Serdar Şen var canım iyi bir doktor ben özel e gidiyorum pandemiden dolayı Özelde de Onur Dalay a gidiyorum
Busra3496 Defnee_ Level Hastanesi’nde yaptırdım 350 tl di. Aslında takibimi echormada yaptırıyorum ama kar falan yağdığı icin benim evime de uzak kaldigi icin levelde yaptirip sonuclari doktoruma atmıştım
Defnee_ Busra3496 teşekkür ederim 😊 peki randevu mu alıp gittiniz ya da hastaneye gittiğiniz gün hemen yapıyorlar mı ?