elifnurrrr merhaba doktorunuz daha iyi bilir tabi ki ama tansiyonunuz gayet güzel ben yüksek tansiyon hastasıyım ilaç kullanıyorum keşke böyle olsa🤗 tabi ki kontrol altında olun gebelikte tansiyon önemli ama baş ağrınızın sebebi başka bir şey olabilir.