Kbrckr23 Haftadayım . Genital bölgemde iç kısıma doğru siğiller oluşmuş . Yaşayan varmı? . Ne yapmam lazım bilginiz varmı ?. Hangi bölüme gitmem lazım çocuğa zararı olurmu ? Benim canımı yakmaya başladı artık . Genital siğillerim geçtikten sonra normal doğum yapamazsın diyorlar çocuğa Doğumda vücuduna geçebilir dediler . Lütfen yardımcı olurmsnz kızlar ?
Nurtrky Kbrckr23 kendi doktorunuza gitmemiz yeterli geçmiş olsun evet bu tarz enfeksiyonlardan kaynaklı bebeğe geçme yada normal doğum yapamayan varmş ihmal etmeyin siz hiç
Kbrckr23 Gizoos şuan geçtiği kuzeninden peki . Ben cildiyeyle alakalı olabilir diye ona gidecektim canım.