Hatice68 Kimse13- kuzum valla bende de bi korku vardi günü alınca geçti nedense tabi o zamana kadar ne olur bilmem
derinsart Gizberkk ben daha yeni tarh aldım erken diye tarih vermiyodur 36+1 de tarihi verdi sezeryan icin
derinsart neslihanuz- sizle genel mi epiduralmi diye onlrıda konuştumu bana da tarihi verdi ama baska detay konusmadik
neslihanuz- derinsart hayır hiç konuşmadık doğumdan 3 gün öncesi için randevu verdi o zaman sorarım bende her defasında unutuyorum 😅
derinsart neslihanuz- benimde bu cumartesi var bide doğuma 4 gün kala var ama ben bu gidişmde sorcam meraktan çatlarım sanırım😃
zeynepyesimd Hatice68 bizimde bugündü kontrol 36 haftalığız tam normalde 21 nisana gün verecekti doktor ama nst de hafif sancım çıktı 17 Nisana gün aldık 🥰
Hatice68 zeynepyesimd benim sancim çıkmadı eger çıksaydı bu cuma olacaktı yani 37+3te haftaya 38+3te alalim dedi
ulviyedemirbas2 Hatice68 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bende aynı 6sı gidicez gun almaya inşallah 😘