Ly020818 Merhabalar 37+2 gebeyim haftaya randevu bulabildim 38 haftalık oluyoruz tam acaba devlet hastanesinde yapıyolar mi çatı muayenesini ilk gebeliğim doktora hatırlatayım mi
asli57771 Ly020818 gerek yok yaptırmana bence beni 37 den beri yapıyolar 40 hafta oldum hala yapıyolar bi anlamı yok doğumda bakması en güzeli
Ly020818 asli57771 Doğum anındada bakarlar yani değil mi hani geç kalınmış olmaz mı zaten sürekli alttan muayene edildim ebeler bakıyor nst de sancım çıkıyor 32 den beri her Gitigimde baktılar da çatı muayenesiylr aynı şey midir bilmiyorum
asli57771 Ly020818 ya onlar açıklığına bakıyor sürekli baktılar bana çok dar 1 parmak sadece açıklık falan diyolar ama çatın uygun yada uygun degil falan dediklerini duymadım en güzeli en anlaşılırı bence dogum anında rahim açıkken belli olur
Ly020818 asli57771 Cok tşk ederim hayırlı doğumlar olsun hepimiz için bekleyeyim o halde doğumda bakarlar