Lalala7667 Aynı durumdayım, nasıl olacak merak ediyorum. Bir anda mı gelecek sancı vs. Bilgisi, tecrübesi olanlar yazıversin:) herkes hergün arıyor mesaj atıyor doğmadı mı diye vallahi strese girdim.
asli57771 Lalala7667 bende aynı sen daha doğurmadınmı diye sürekli tel çalıyor ben bütün gün ev temizliyorum ne olur ne olmaz diye 40+1 de bidaha randevu var bakalım cuma günü ne dicekler yine randevu verirse krize girerim artık 😁