Ayselirem yok hatta çok korktum yaptırmadan önce burdaki postları okuyunca ateslenme kolunu kaldıramama falan oluyomus dediler de bende doktora sordum yaptırmamak için hatta oda yaptır neolur neolmaz dedi die yaptırdım ☺️ilk gün cok agrı yaptı o gecede sol tarafıma yatamadım ama okadar sonraki gecede yattım ağrı vardı ama aşırı bi ağrı degil normal yani