Elifnuraltunay canım okadar takılma ya. Sola yatmayı öneriyorlar tamam ama mesela bn çok doktor gezdim. Yada burda çok okudum KESİNLİKLE sola yatılacak bunun başka yönü alternatifi Yok diye bişey duymadım. Bak hatta şöyle komik bişey söyleyeyim biçok dikkat ettiğim konuya annem gülüp geçiyo. Çok çok eskiye dayanan bi hamilelik ve yaşı Yok ben 27 en küçüğümüz 21 yaşında . Ben bebeğin hareketlerini gösterirken bunlar zamane bebeğimi bizmi hiç açıp karnımızı izlememiş der 😅👼🏼 Bi sağlık ocağına aşı kaydına, bi cinsiyet öğrenmeye hastaneye bide Doğuma giderdik diyo. Şöyle yatacakmışım böyle oturacakmışım yoktu diyo öyle bişey. Tamam dikkat edelim ama kendimizi şartlandırarak değil. Zaten vücudun bebeğin isteğine göre yön verecek kendine. İstesende sırt üstü yatamayacaksın