egesmom Haftadayım ve 31. Haftada birden çatlaklar oluştu hiç yoktu 😭 lierac mustela hindistan cevizi yağı bunları kullandım bu zamana kadar şimdi iki haftadır biooile geçtim görünümü azalır diye bana sanki derinliği gitti gibi geldi fotolardan sonuç alan var mı gerçekten yoksa yanlış mı görüyorum😭
Melikesvm egesmom bende bıobıl kullanıyordum 31haftadan sonra bı anda olustu karnımın altlarında hep cızık cızık kırmızı beyaz var 😔 fatda etmıor hıcbıse
yasemin333 egesmom bio oil ve hindistan cevizi yağı kullandım ben de o haftalarda bir gecede çatladım sabah bir baktım ben şok.Sadece göbeğimin alt görünmeyen kısmında var şuanlık bacağımda yanlarımda göğsümde falan yok çok şükür.Günde üç kere sürmeye başladım henüz artmadı başka bu kadarla kalsam bari 🥴
damlaaltinay egesmom çatladıktan sonra hiç bir çatlak kremi yüzde yüz işe yaramaz. Çatlak kremlerini çatlamadan önce kullanmaya başlamak gerek 😊 çünkü çatlak çoğu genetik olsa da nemsizlikten ortaya çıkıyor
egesmom yasemin333 ay ben de bir gecede farkettim resmen inş artmazlar bari güreşçi gibi geziyorum evde vallaa
yasemin333 egesmom bir gece uyandığımda çok feci kaşınıyordu göbek deliğimin etrafı dayanamadım birkaç yeri kaşıdım sabah bir baktım tırnağımın değdiği yerler minik minik çatlamış bir daha da kaşımadım kaşınırsa sakın kaşıma yağ sürüp ovala.
damlaaltinay egesmom dediğim gibi genetiktir kuzum ben 30. Haftayım daha çatlamadım, tek damla kremde sürmedim, ama çatlayacak eminim, annesinde çatladı
egesmom Baobap 3 buçuk litre su içiyorum ama cildim genel anlamda çok kuru çünkü genetiğimde yok annemde va hiç çatlak yok 😢
egesmom damlaaltinay ah kullansanız keşke benim annemde halamda ananemde vs kimsede yok ve kullanmama rağmen çatlak başladı belki bir nebze engel olur😩
Baobap egesmom olan olmuş kendinizi üzmeyin. Sarı kantaron yağını annem ısrarla söyler. Burdada çok okudum çatladıktan sonra faydasını görenler var. Siz hemen temin edip kullanın. Bu arada biooile de devam edin.