Melek2654 Benim doktorum her gün activia ye dedi, yiyorum. Kefir içiyorum. Probiyotik çok faydalı, zaten doktorunuz da önermiş. Canım bir de yanlış anlama şöyle söyleyeyim doktorun önerdiği şeye de biz zaten “yok yapma kullanma” diyecek vasıfta değiliz zaten. Senin için önce doktorun tavsiyesi olsun en son burası 😊