Kızlar normalde böyle postlardan hoşlanmıyorum ama dün doktora gittik. 31.haftaya dün girdik. Bebeğin boyunun çok uzun olduğunu söyledi. Yenidoğan kıyafet aldıysan değiştirebildiklerini değiştir dedi. Kilosu da 1870 gr mış. İlk gebeliğim olduğu için normalde nasıl oluyor bilmiyorum. Sizlerin bebekleri nasıl? boyu kilosu fazla mı ne kadar fazla merak ediyorum🤦🏻♀️