Maskeni tak boya solumamak için. Benim doktorum boya dedi. Kan bebeğe gidene kadar defalarca süzülüyormuş. Bir de boyanın bebeğe bir zararı olduğuna dair bir tane bile kanıt bulunamamış bugüne kadar. Saç boyamanın zararlı olduğunu öne sürenler hamileyken içinde alüminyum olan, kanserojen olduğu kanıtlanmış deodorantı hiç kullanmıyorlar mı merak ediyorum.