Gamzserhat Kızlar 3. Ayımdayım ve arada özellikle ayağa kalkarken sol kasığım baya ağrıyor bu durumu yaşayan var mı acaba ?
Gullll35 Gamzserhat gebeliğimin başından beri hep sol kasık ağrım oldu benim de hala var ama sorun yok 22 hafta
aysenunur Gamzserhat bende 3 aylık hamileyim benimde sağ kasıgıma giriyo ağrı özellikle yatakta dönerken ayağa kalkarken filan
gozde2255 Haftam hala sol kasık ağrım var. Sol bacağımın üstüne basarken, çok yürüyünce, yataktan kalkarken, dönerken sürekli batma gibi bir ağrı oluyor.