IlaydaOrhanKopuz Hanımlar merhaba Gebelik de cildinizi temizlemek için tonik olarak neler kullandınız.ben gülsuyu kullanayım dedim ama %100 gülsuyu yazıyor üstünde ama cildime sürünce cildim yanıyor anlamadım.siz neler kullandınız gebeliğiniz de cilt temizliği için 🌸
Meliss IlaydaOrhanKopuz bende Gülsuyu kullanıyorum canım ilk ögrendigimden beri. Ama bir yanma falan olmadı belki cildin alerji göstermiştir marka değiştirebilirsin ☺️
IlaydaOrhanKopuz Meliss evet güneş kremine çok dikkat ediyorum bnde beyaz tenliyim cildim çok yatkın normal de de güneş lekelerine
seymen Sentetik gülsuyu mu acaba kuşlandıgınız. Benim Ispartalı arkadaşım var bana iki çeşit getirir genelde. Biri normal bildiğimiz hafif olan. Ellere dökülenden. Biri de cilt temizlemek için. Sentetik olan cildi daha iyi temizliyormuş oyle demişti arkadasım. Ben de silince bir ferahlık oluyor.
IlaydaOrhanKopuz seymen gülşah marka migrosta bunu bulabildim ama sentetik mi bilmiyorum içeriği ingilizce yaZıyo türkçe yazmıyor