Ozlem23 merhaba bugün dotora gittim 8+2 hamileyim alttan baktı kalp atımı 143 dedi gayet iyi herşey dedi ama üstten bakınca hala net göremiyor zaten ultrasona almadan önce de görmeyebiliriz demişti üstten neden acaba bu zamana kadar üstten de kalp atımı alması lazım değil mi sorun olur mu acaba