Fatos007 sumeyye8aslan 34 35 36. Haftalarda hissettim baya. Şimdi 37yim hafifledi eskiye göre. Kaburga ağrısı olduğunu söylüyorlar bu belirtilerin.
sumeyye8aslan Fatos007 evet internette baktım oyle yazıyor ama yasayan varmı diye merak ettim bizde 35 olduk 2 haftadır falan arada giriyo ama çok zor ya
Sariovahande sumeyye8aslan Ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum öyle bı ağrı 🤧 34 haftalıgim ben de aşırı ağrı batma uyuşma oluyor normal yani 🤗