Mutlulukminikmucizemle
Kizlar 26+2 gunluk hamileyim bu gece tuvaletten hic kalkamadim cok sık 5 dakika demeden idrarim geliyo damla damla rahimde baski hissediyorum ilk gebeligim korkuyorum basina boyle bisey gelen var mi
Seymavural
Yanma falan varmı bn idar yolu enfeksiyonu olmustum bnde hem sürekli tuvaltete cıkmanıhtıyacınduyuyordum ama yok damla dsmla oluyordu
Seymavural
Rahıme baskı yapıyor demıssın bn hamılelıktede ıdrar kacırması oluo ama sureklı dıl agrın yoksa bıle enfeksıyon olabılıomus bol su ıc kendını sıcaktut zor sureklı bole hısedıp tuvaletten cıkamamak rabbım sıfa versın
tuanna006
Benim de ilk hamileligimde malesef karin agrisi ve idrar yapamama sikayetiyle gittim idrar yollarimda daralma bobregimde buyume teshisi kondu 23 haftalik hamileydim idrar yollarimdan girerek stent taktilar idrarim normale dondu kucuk de olsa hamilelikte boyle bi operasyon gecirmek stresli bi surecti insallah sizin ki oyle degildir
Esmmaa
Canım normal, bende hamileliğimin başından beri idrar sorunu yaşıyorum. Şu anda bile lavaboya gidiyorum hepsini yapmamış oluyorum sanki 2 dk lavaboda bekliyorum TEKrar geliyor 2 damla da olsa. Beklemeyince iç çamaşırım ıslanıyor. Hiç korkutma kendini hamileliğin başlı başına sorunu lavabo 🤦♀️ Ayaklarını kasıklarımdan çektiğinden sonra ben biraz da olsa rahatladım. Ama sende içini rahatlatmak istiyorsan doktoruna danış idrar kültürü yaptırmanı isteyebilir . Ben yaptırdım 2 defa çok şükür bişey çıkmadı
Mutlulukminikmucizemle
Enfeksiyon var mi bilmiyorum ama idrarda protein var kizlar hamileligimin basinda beri vardi ilk defa dun gece boyle bisey oldu cevaplariniz icinde hepinize tesekkur ediyorum allah razi olsun