Seda-1 20li haftalarda hareketleri düzenli olmuyor benimde öyleydi. Bir gün çok hareketli bir gün tık yok. Annelik işte hep Bi kaygı hali ama içinizi ferah tutun kötü şeyler düşünmeyin.İçiniz rahat etmiyorsa doktora gidin. Benim doktorum uzun süre hissetmezsen tatlı birşeyler yiyip soluna uzanıp hareketlerini takip et demişti.