Vahidesen_26 Merhaba Arkadaşlar bugün kontrole gittim bebeğim tam 2 aylık bugün tekrar benden kan aldılar cuma günü gel dedi doktor kan uyuşmazlığı iğnesi yapalım dedi. Daha önce olan arkadaşlar var mı kötü birşey çıkmaz değil mi endişelendim kötü oldum :(
Magnolina Vahidesen_26 Kötü bir şey yok kan uyusmazligi varsa vücudun bebeği tehlikeli bir şey olarak algılayıp savaşıyor doğumdan sonra bebeğin kanına da bakacaklar tekrar yapacaklar korkacak hiç bir şey yok
iclally0708 Vahidesen_26 hayır ben 2 hafta önce vuruldum 28 haftayken yani . Normal iğne . Bende bu kadar basit olacağını tahmin etmemiştim . Ve kan uyuşmazlığı ilk bebekte problem çıkarmıyormuş büyük olasılıkla . İçiniz rahat olsun
secoz Vahidesen_26 ben 18 yaşındayken annem hamile kaldı. Doktor kan uyuşmazlığı var benek engelli olabilir gel iğne yapalım demiş tabi doktor 2 çocuğu olduğunu bilmiyordu 😂 çok şükür kardeşimde bende sağlıklıyız iğne falanda yaptırmamış zamanında annem bazı doktorlar garanti olsun diye yapıyolar
Leylaalin Vahidesen_26 Canım her ihtimale karşı yapılıyor bana da yapıldı her hangi bi şey olacaksa önlemek için sana ve bebeğe zararı yok
Vahidesen_26 Leylaalin Eşim de eczacı olduğu için aynısını söyledi valla inanmadım açıkçası bütün gün moralim bozuldu teşekkür ederim bilgini için Allah razı olsun.🤲🙏
[silindi] Vahidesen_26 yok ay ne olacak kan Uyuşmazlığı vücut bebeği yabancı algılamasın diye iğne yapıyorlar anne negatif kan grubuna sahip olan herkeste kan Uyuşmazlığı var bu hastalık değil korkma
Sade29 28 hastalıkken vuruluyor iğne ben iğneyi yaptım devlet hastanesınde ücretsiz bi şekilde vuruluyor
Rabiis Vahidesen_26 Bizim de eşimle kan uyuşmazlığımız var ama bize hamileyken değil nikah kıyılacağı zaman kan verdiğimizde öğrendik uyuşmazlık olduğunu 28. Haftamda da kan uyuşmazlığı iğnesi oldum hiç bı riski yok merak etme iğne olmazsan risk olur diye biliyorum zaten diğer gebeliklerin de olmayacaksın korkma 🙂