Merhaba çalışan anneler. Su an 24. Haftada izne ayrılıp doğumdan 8 hafta sonra dönebiliyoruz diye biliyorum. Peki devam eden süreçte annelik izni nasıl gidiyor. Bu süreçte nöbet usulü çalışan anne var mıydı bir zorbalıkla karşılaştı mı? Süt izni tam olarak nasıl ilerliyor? Bana yasadiklarinizdan anlatabilir misiniz dert dinlemeye geldim ✋