3 ay oldum doğum yapalı ilk adetimi 40 çıkınca hemen oldum şimdi 1 hafta gecikti normal mi ilk doğumumdan sonra hiç gecikmedi hep günü gününe oldu şimdi hiç adet belirtisi yok olabilir mi? Afedersiniz 3 4 kez birlikte olduk ama eşim korundu yani hiç bir tedbirsizlik yapmadık gene de tedirginim 😔