Kızlar dogum yapalı 29 gün oldu tat alamıyorum sanki 2 gündür de atesli ve halsiz basımda dönüyordu ama umma olmusum galiba emdiriyorm ama tat alamıyorum sanki 2 gündür dogru düzgün bişi yiyemedim ondnmi acaba emzirirken Corona geciren varmı naptınız bu sürecte nasıl emdirdiniz ögrenmis olimde nolur nolmas