Orucu12 Özellikle 35 ten sonra iyice arttı gece uykudan yanma hissiyle uyanıyorum denemediğim sey kalmadı limon muz soğuk sut soguk karpuz dik oturma dik otururken yatma az ve sık yemek sade soda limonlu soda ama banamısın demiyor nababilirim fikri olan varmı artık duramıyorum?
Cilekkk Orucu12 cnn limon daha cok yakar mideni meyve suyu benim sekerli seyler bile yakiyor soguk sut biraz rahatlatiyo aama surup en iyiisiii
Orucu12 NaimeYilmaz kullanmamda bir sıkıntı olurmu acaba kullandıgıniz var mı? Gebelikte kullanımı uygun.olan cunku artık duramıyorum butun denilenleei denedim yok gecmiyor
NaimeYilmaz Orucu12 inanmıyorum doktorunuz vermedımı hıc? Tek seferde 10şişe yazdırıyorum.. Rennie alın 16.şişemi devirdim gecelerde 36haftalıgım doktorum 30şişe içmiş 😊 Zararı yok gönül rahatlıgıyla içebilirsin sadece dolapta tutarsan soguk daha etkılı oluor 🌸
Gulsumm Şuan aynı sebepten uyuyamıyorum 20 haftalığım. Ne iyi gelir nasıl geçer ben de bilmek istiyorum 😔
Orucu12 NaimeYilmaz yok oluyordu ama yukarda yazdiklarimı deneyince geciyordu su 1 haftadır ozellikle dayanamıyorum kontrolumde persembe dr burda olmadıgı icin cok tesekkür ederim sabah ilk isim olacak Allah razı olsun
Eflininannesi Rennie duo şurup ile bir bütün halinde yaşıyorum haftada 4 şişe bitiyor son bir aydır böyle onu tavsiye ederim işe yarıyor çok rahatlatıyor
2melek Gaviscon yada rennie duo gittiğim her yerde çantamda şuan uyanıp şurubu içtim tekrar yatıcam ilacın etkisi geçene kadar rahatlatıyo en azından 39.haftadayım
2melek Birde salatalık deneyin belki iyi gelir bazen onu da yapıyordum tuzlu yada tuzsuz midenize hangisi iyi gelecekse deneyin isterseniz
2melek esoeso mutlaka etkisi geçince mide yanmasından uyanıyorum sabaha karşı😕allah yardımcımız olsun
eydaNurParldar Drlar gaviscon şurup öneriyor fakat bende de aşırıydı ben kavunda çözüm buldum günlük olarak yiyorum neredeyse yoksa duramıyorum bir de salçalı yemek yemiyorum