Herkes Maddiyat ve egitimden bahsetmis sanirim Türkiyede yaşayanlar bu sıkıntılı durumlara cok şahit oluyor, bende öyle bi sorun yok allaha sükür, yurt disinda yasiyorum, calismiyorum eşimin kartı elimde ama idareliyim, yinede cocuklarin neredeyse her arzu ettiklerini yerine getirebiliyorum, hepsine güzel bir gelecek saglarim diye düsünyorum allahin izniyle.
Demekki 4 cocuk düsünmeyenlerin bir çogu bu sebeple istemiyor, hayirlisi, hepinize yorumlariniz icin tesekkür ediyorum.