badecanisik Hamileliğinin son haftalarında covid olan varmı acaba süreç nasıl ilerliyor. Doktorum devlet hastanesine yönlendirdi nezle gibi atlatıyorum hiçbirşeym yok diyebilriim burun akıntısı boğaz ağrısı dışında. 37 haftalık hamileym bebek gelmesn diye yürümüyorum bile. Çnkü 10 gün içinde gelirse ambulans çağırıp devlet hastanesine gitmem gerekiyormuş.
mucizemmmmmmmm badecanisik Allah yardımcın olsun canım inslhh atlatırsın sağlıcakla kavuşursun cocuguna
momsboys badecanisik ne yazıkki negatife dönmezse doktorunuz doguma girmiyo ve özel kabul etmiyor cok yüksek ücretler karsılıgı kabul ediyor. devlet hastanesine yönlendiriyorlar ama 10 günde dönüyor negatife bende gebeliğimin basında oldum bol bol yat bu ara dinlen daha vaktin var zaten büyük ihtimal negatife döner
tgb94 badecanisik 38.haftamda covid oldum 1 hafta geçti cuma günü karantinam bitiyor doktorum pazartesi tekrar test yapıcsk sıkıntı yoksa salı doğuma alıcak..Tabi benim 40.haftama 1 gün kalmış oluyor bu süre için de gelirse bebek ne yaparım bilmiyorım..En azından cumayı beklese diyorum ama hayırlısı artık. . ..
Beybisiannesi badecanisik Çok geçmiş olsun bende 36 da covid oldum şuan 37. Haftadayım dün sancılarım başladı doktorumu aradım hemen benim olduğum hastaneye gel covid bölümüne geç dedi gittik yarim saat içinde kendisi de özel kıyafetlerini giyip yanıma geldi alttan muayene etti nst bağladı gittiğim hastane özel hastane ve beni kabul ettiler hiç devlet hastanesine gideceksin falan demedi doktorum doğum olursa da burda olcak dedi her doktor farklı sanırım birde hastaneler de gebeler için covid bölümü olan vardır olmayan vardır benim gittiğim hastane de covidlilerin bölümü ayrı covidli hamilelerin bölümü ayrıymış
badecanisik momsboys kızım 38de geldi normal doğumla buda erken gelecek diye tedirginim devlette refakatçisiz bi başıma kalmak istemiyorum… yerimden kalkmıyorum zatn doğumum tetiklenmesin diye umarım oğlum uslu durur 😔
Ayse10 tgb94 merhaba sizinle memleket postunda yazışmıştık, çok geçmiş olsun umarım bi sıkıntı yaşamadan yavrunuza kavuşurusunuz, Allah yardımcınız olsun,çok güzel bi doğumunuz olsun inşallah😊
badecanisik tgb94 evet karantinadayken gelirlerse sıkıntı zatn özel hastaneler almıyormuş mecbur devlete gidiliyormuş refakatçi falanda almıyorlarmış tek korkum karantina süremdeyken suyumun falan gelmesi veya sancılarımın başlaması😔 tuvaletten başka ayağa kalkmıyorum açılmamı tetiklemesin diye
Feriss Bende şuan hastayım ne evden çıkıyorum nede kimseyle görüşüyorum 37 haftalığız hasta olalı 5 gün oldu 5gün daha geçsin öyle gideceğim normal grip gibi geçiyorda işte özeller sıkıntı çıkardığı için uslu uslu bekliyorum bebek acele etmez inşallaahhh hepimiz için Allah yardımcımız olsun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥺🥺🥺🥺
tgb94 badecanisik ben de aynı şekilde sadece yatıyorum zaten çok ağırlaştım istesem de hareket edemiyorum bakalım cuma gününü bi görsem
Misto badecanisik bende 3 gündür gribim insallah covid değilimdir diye dua ediyorum daha 22 haftalık hamileyim boğaz ağrım yok sadece göz ve burnum akıyor okadar bol su içiyorum portakal yiyorum nane limon iciyorum duş alıyorum kendimi üşütmemeye çalışıyorum dısarı balkona vs.çıkmıyorum yani inşallah biran önce atlatırım allah bütün hamilelerin yardımcısı olsun zor ve kiritik bi dönemden geciyoruz😔😔
badecanisik Misto malesef bende göz akıntısı burun akıntısı olunca mevsimsel alarjim başladı sandm fakat pozitif çıktım umarım siz değilsinizdir dikkatli olun çevrenizden izole edin kendinizi ne olur ne olmaz🙏
Misto badecanisik izoleyim canım hicbiryere cikmiyorum zaten bu haldede istesemde cıkamam insallah yarına daha iyi olurum😥