savmerve Kizlar gunaydın, sabah bebis baya tekme atti ve çoğu göbeğimin altındaydı. Ben de biraz tedirgin oldum tecrübesiz olduğum için. Göbegimin baya asagisinda olmasi sıkıntı mı sizce?
Arifcaninannesi savmerve cnm doktoruna sor ama benimde ikinci gebeligim ve surekli assagiya tekme atiyir pozisyonuyla alakali dedi doktorum arti bazi bebekler idrar torbasini seviyor diye orda duruyor demisti doktorum😂
Mom080 savmerve 24 haftalığım kızımın tekmelerini daha 3 kere falan karin bölgemde hissettim hep kaşık bölgemde ama bir sorun yok Allah’a sukur
Ddmbcglu savmerve bizimde 23 oturma pozisyonundayken benimde aşağıya vuruyor ama yatar durumdayken ozaman görbegimde geziniyor