Doğuma kadar böyle.. Hareket ettimi etmedimi, kilo aldımı almadımı, kalbi duracakmı korkusu
Doğuncada ateşi çıkacakmı, doktor kontrolleri iyi olacakmı, duymasında sorun olacakmı gibi gibi gibi devam edecek sanırım :)
En azından ben şuan o psikolojideym ve çözümü bulamıyorım… Tüp bebekle yıllar sonra gebe kaldım, kaybwtme korkum cok fazla