Aiska Selam kizlar. 5 aylik suni sanci ile doğum yaptim. Simdi 30 haftalik hamileyim doğum korkusunu bi turlu yemiyorum. Nasıl bi şey suni sancı ile doğumdan bir farkı var mı? aynı acı mı hiss edilir?