Esraumit ya benim hikayem süt hormonuyla başladı göğsümde süt vardı o yüzden adet geçikmesine gebe kalmaya engeldi bu arada hiç hamile kalmadım neyse ilaçlarla sütü kuruttuk herşey normale döndü derken bidaha başladı düzenlizlik bu kez yumurta takibi yaptırdık eşime sperm testi yapıldı ikimizdede hiç bir sıkıntı yok en sonunda 3 ay önce rahim filmi çekildim tüplerin ikiside temiz çıktı ve filmden sonda aded düzensizliği yaşayanlar adet oluyormuş yada kesin sonuç gebelikmiş ama ben 3 Aydır olmuyorum adet ve test yapmadım korkuyorum açıkcası