Selam kızlar🖐️ sabah uyandığımda lavaboya geçtim ve tekrar uzaündığımda kasıklarım da Bi ağrı Bi sancı hissettim gidip geldi bu acı şu an çok hafif. Geceden tutmuş olduğum idrardan olabilir mi ya da yüzüstü uyuduğum için? Bu arada 10 hafta 4 günlük hamileyim ve progestan kullanıyorum.