Ecsst Kızlar 13 haftalık gebeyim adet olacakmışım hissi var normal mi. ? Bide dün iş yerinde çok gerildim kendimi çok kastım acaba ondan mı oluyor bilemedim
minikmucizem211 merhaba ben de sizin gibi 13 haftalık hamileyim kasık ağrım başından beri oluyor doktorum kanaman olmadığı sürece çok normal dedi genelde dinlenip uzanınca geçiyor
Zelsonr Bende 13+3 günlük hamileyim benimde belim ve kasıklarım ağrıyor normal diye düşünüyorum yarın kontrole gidince sorucam bende doktora🤷
Zelsonr Ecsst Beyaz akıntı normal canım benim de iki gün önce gün boyu her lavaboya gittiğimde yeşilimsi akıntı geldi sonraki gün kesildi yani kahverengiye dönmediği sürece normal 👍