Ozsa Çok iyi yapıyorsunuz biz
ikiz gebeler maalesef ki belli bir haftadan sonra doğuma kadar dinlenmemiz gerekiyor☺️ Olsun sonu güzel olsun inşallah hepimiz için🙏🏻
Ben tamamen doktorumun beslenme listene göre beslendim. Protein ağırlıklı karbonhidrat nerdeyse yemedim. Bunun karşılığıda kendime değil bebeklerime aldım kilo çok şükür şimdi 3er kilo oldular çok şükür nasipse 2 gün sonrada doğumum var 37.haftamız olcak🥳Siz şu anda 32.haftadasınız bence az değil bebeklerinizin kilosu sadece sabahları nasıl kahvaltı yapıyorsunuz bilmiyorum ama nacizane size tavsiyem:) 2 yumurta kaşar peynir hergün tüketin, ara öğünde 2 muz 7-8 tane ceviz ev yoğurdu içine 3 yemek kaşığı yulaf 1 tatlı kaşığı bal ilave edip tüketin..öğünlerinizden biri muhakkak et olsun mesela akşam balık varsa öğlen köfte döner gibi şeyler yiyin..Allahım sağlıkla zamanında yavrularımızla kavuştursun bizleri inşallah🙏🏻🌸