Busehnm Uyurken kolum bacağım uyuşmaya başlamıştı ama bu sabah bacak kramplariyla uyandım resmen, gun geçtikçe zorlaşıyor sanki her sey. Var mi bunun bir çözümü?
turgutannesi Busehnm benimde öyle canım 33 haftalığım magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyormuş maden suyu iç iyi geliyo
archmom Busehnm merhaba canım bende 32. Haftamdayım . Çift magnesyum kullanıyorum hem hap olan Velbon hemde su da eriyen Magnesyum Diasporal 2. Şaseyi eklediğinden beri olmuyor. Birde günde 1 şişe maden suyu sade çok işe yarıyor . Hemde yalancı kasılmaları da aza indiriyor 🙏🏻🥰
denizali_ Busehnm canım benimde sırt ağrılarım çoğaldı zaten geceleri olmazsa olmazı renk ağrıları ama pek sürmüyor 5 dk falan onun haricinde el de ayakta uyuşmalar var doğum yakın habercileri bunlar 😃😃alışmak lazım artık
archmom Bsmlh rica ederim şifa olsun 🙏🏻🥰 bende adalat kullanıyorum . Çok iyi geliyor . Onun sayesinde 25. Haftadan beri durabiliyoruz sanırım . Bir yan etkisini de görmedim 🙏🏻
Bsmlh archmom oylemi ben pazar basladım yenı daha yan etkı bende gormedım ama bende sizin gibi içeyim maden suyu en azından bıraz daha dursun suyumda az benım 32+4 bugun🤲
Bsmlh archmom denedım cnm şekerde var bende ona rahigmen denedik ama olmadı su ve armut ıle bır tık arttı ama suan leke var sancı cıkıyor nst
archmom Bsmlh insallah 2-3 hafta daha kalır bebişlerin canım . Kuveze girmeden alırsın kucagına sağlıkla 🙏🏻🥰