Fatos007 37+1 olduk bebek hala yan duruyor dönmedi. Sizde durumlar ne? Bu saatten sonra zor döner diyor çoğu kişi.
Busra34ybg Fatos007 hiç öyle düşünme son hafta bile dönenler var unutma hamilelikte yapacağın en güzel şey etrafı asla dinlememek rahatlatmak yerine iyice strese sokuyorlar ne düşüncesiz insanlar var anlamıyorum bencillik resmen stres yapma dönmezsede yapacak bisey yok sonuçta önemli olan bebeğinin sağlıkla dünyaya gelmesi ne normal yada sezeryan olması çok önemli değil pozitif düşün güzel şeyler olsun 😊 örnek kendimi veriyorum hep normal doğum istedim 32. Haftada bebeğim kanala girmişti ama son 20 gündür tansiyon ve çarpıntı sorunum var doktor riske atmak istemiyorum dedi ve planlı sezeryana kadar verdik yani nasip hersey sonu güzel olsun ❤️
aannepandaa Fatos007 emekleme pozisyonunda durulunca kanala giriyormuş. Yerde emekleyin diye yazmışlar. Squat diyorlar. Benim bebeğim 31den beri baş aşağı ama bazı postlarda gördüğümü yazıyorum. Deneyimlemedim yanlış olmasın .
Vuslat23 Bende 37 yım bebek bası sol yanda yan duruş ayaklar mı kolmu anlayamıyom uste baskı yapıyo mıdeme kasıklarada ayrı baskı var nasıl oluyo anlamıyom:)) şimdi bu hangı pozisyonda:))
denizanasi1 Vuslat23 aynı senin durumundayım ya, 37 haftalık olduk ayaklarını yan tarafımda hissediyorum. Bazen kaburgamın altına soktuğunu hissediyorum, yarın kontrol var bakalım nasıl duruyo bu sıpa 😊
Vuslat23 Hoçkırığından sol altta başı ona eminım öbür durusu çok değişik bıde hareketlıde:)) 1.bucuk aydır boyle once obur taraftaydı , yukarıya cok tekmelıyo ya nefesımı kesıyo kaburgalarım agrıyo, boyu kılosu nasıl bır de ılk dogum mu?
denizanasi1 34 haftalıkken 2500 Gr dı canım 😊 3 hafta geçti bakalım yarın ögrencez kilosunu falan. Benimki de aşırı hareketli göbeğimde dalgalar oluşturuyor. İlk doğumum olacak inşallah canım, normalden yanayız ama bakalım oğlan nasıl gelmek isterse ona uyacağız. Senin ilk gebelik mı?
Vuslat23 denizanasi1 hayır 2. Ilkı 3200 kızımı normal doğurdum , bende 36 da gıttım bıde ctesı gıtcem , ıns buda normal olur