Esrelf bende de bazen oluyor canım hareketli olması iyi birşey ama bence. Hareket etmeyince daha çok düşünüyorum. Ama gerçkten bazen hareketliliği beni bile yoruyor 😂 kendimi çok rahatsız hissediyorum birde taş gibi karnım oluyor uzansam olmuyor otursam hiç olmuyor. Sabahları uyandırıyor ☺️ Ama varlığını hissetmek kadar güzel birşey YÖK onu biliyorum 💙