ilkheyecan1 Merhabaa😍 1 saat sonra doğuma gidiyorum. Dualarınızı bekliyorum. Heyecandan hiç uyuyamadiiimm
bilgs15 ilkheyecan1 Allah yardımcınız olsun sağlıkla kavuşun bana da dua ediniz lütfen 🙏🏻♥️ Dualarımdasınız 🍓
ilkheyecan1 Hicran27 evet. Bizim oğlan rahme çok baskı yaptı ve ağrılar olmasına rağmen doğum belirtisi yoktu. Plasenta da yaşlandığı için doktor beklemek istemedi
Defneprensesannesi ilkheyecan1 rabbim saglıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah 💓 darısı başımıza dualarınızsa bizide unutmayın bizde 37+1 olduk cok şukur 🥰 neden erken geliyor miniş