zeynepylmz 34+3 haftalık hamileyim karnım aşağı inmiş ve küçülmüş gibi doktorum da izinde başka doktora mı görünsem endişeleniyorum?
Gizoos zeynepylmz canım korkma benimde 34 sonunda doğru indi bebek kanala girdiği için oluyor şuan 35+6dayım doktorum haftaya salı çatı muayenesini yapıcak. Mümkün oldukça bu aralar çok hareket etme bol bol dinlen 2 hafta daha dayansın kuzun🙏 Doktorunada danışırsan iyi olur belki 36 hafta doğum falan olursa öncesinde ciğer geliştirici yaptırır
iey zeynepylmz 35 haftalıksınız baya olmuş, erken doğum riskiniz yoksa korkmayın bu tip şeylerden. Evet doğum belirtisi denilir ama biraz aşağı indi diye de pıt diye doğmuyorlar :) Benimki de uzun zamandır aşağıda 40.haftadayız hala gelen giden yok :)
NefesDeniz zeynepylmz Bende ikiz gebeyim 33.haftadan beri karnım aşağıda kızım doğum pozisyonunu almıştı. Doktoruma sordum bende aşağıda ve bu bir doğum belirtisi mi diye hayır korkma bazı hamileler 9 ay böyle oluyor demişti. Ama zaten ikiz oldukları için erkenci oluyorlar diye dinleniyorum hep genelde uzanıyorum 36.haftayı gördük çok şükür🙏🏻 Korkmayın sizde doktorunuz zaten en doğru bilgiyi verecektir size dinlenmekte fayda var🌸
Esekoldurengunes Ben de 34+2′yim ama karnım aşağı inmedi. Sizi endişelendirmek istemem ama karnın aşağı inmesi doğum belirtisi diye biliyorum. Bunun dışında herhangi bir belirtiniz var mı? Erken doğum riskiniz var mıydı? Bir doktora gitmenizde fayda var bence.
zeynepylmz Esekoldurengunes erken doğum riskim yoktu çok şükür başka belirtim de yok nst de sancım da çıkmadı 🤷🏼♀️
Esekoldurengunes zeynepylmz Bence siz yine de bir doktora gidin. Benim de ilk gebeliğim, bu konuda çok bir tecrübem yok ama haftamız aynı sizle ve benim karnım yusyuvarlak top gibi.
Lokumcuk zeynepylmz bebegin pozisyonundan dolayıda olabilir. Benim makat gelişkrçen karnım daha şiş yukarıda duruyodu. Bas asagı olunca daha da inmiş gibi geldi bana ama bilemiyorum tabi
zeynepylmz Esekoldurengunes şimdi takipli olduğum hastanede farklı doktora randevu aldım çıkar çıkmaz yazıcam size ☺️
iey zeynepylmz tam hatırlayamıyorum ama sizin haftalarınızda muhtemelen. Çünkü ben de heyecanlanmıştım :) bayadır da böyle geziyorum, yoruldum :)
Metekol01 zeynepylmz korkma 34. Haftadan itibaren bebek kendini doğuma hazırlar ve aşağıya doğru inmeye başlar bu hemen indi sancın başladı olmuyor yavaş yavaş aşağı doğru iniyor bunda korkacak bişey yok 3. Hamileliğim benim diğerlerinden dolayı biliyorum tedirgin olma Allah’ın izni ile herşey yolunda ilerlersin