Didem34 Kızlar 38+6 oldk perşembe günü sezeryanım var normalde ama dün aksamdan beri aralıklarla gelen karın sertlesmesi kasılma dediğimiz olayı sık yasıyorum karnım sertlesip bi 10 saniye agrı oluyor acaba bu dogum belirtisi mi ?
Didem34 Biryere toplanıyor özellikle sağ tarafa o zaman daha cok acı oluyor sanki sag taraftan cıkacak gibii o andada kasıklarıma sancı giriyor degisik bise yalancı sancı mı acaba hoff doktoruma yazdm nst isticek sanırm
Cennetulmeva Didem34 belkide normal yoldan gelmek istiyordur kuzun kardeşim🥰❤️ Allah yardımcın olsun 💕
Didem34 Cennetulmeva allahrazıolsn canm bakalm doktoruma yazdm cevap versinde hastaneye yönlenicem. Çatım eğri ve darmıs bebsiimde kilolu normalden zor gelir biraz😂😂