enesra026 Kızlar bende bebeğimi çok şükür kucağıma aldım suni sancıyla beraber çok şükür rabbim hepinize nasip etsin çok güzel bir duygu şu an 3.30 saatlik bir anne olarak yazıyorum dualarınızı bekliyorum kanamam ve dikişlerim için Allah razı olsun
leylosule enesra026 hayırlı olsunn. Benim de cuma günü suni sancıyla başlatılacak. Samcı aldığınızda açılmanız veya kısalmanız var mıydı bebek kanalda mıydı? Kaç saat sürdü sancı süreci
Eymen_akca1619 enesra026 sizi hatırladım gözünüz aydın rabbim analı babalı büyütsün sizde 10 nisanda bekliyodunuz doğumunuzu ben daha beklemedeyim henüz doğuma dair belirtiler yok kurtulmuşsunuz valla darısıda bana olsun inşallah🤲
enesra026 leylosule benim açılmam varmış 3 cm gelince önce açılmaya baktılar sonra suni sancıya başladılar açılma olmasaydı rahim yumuşatıcı fitil vericeklerdi Doğumum toplam 7 saat sürdü ama 2 saat serum ilerlemediği için normalde 5 saatte bitti elhamdulillah
enesra026 Eymen_akca1619 aynen 10 nisan da 40 haftam doluyordu fakat gebelik şekeri çıkınca 8. Ayda bebek gelişimi de önden gidince doğurtmaya karar verdi doktorum çok şükür rabbim size de hayırlı doğumlar nasip eylesin inşallah
Eymen_akca1619 enesra026 hımm bakalım benimki 40 haftayı dolduracak mı aynı geçecek gibide hissediyom ama hayırlısı buc.tesi.39 hafta olcaz
Eymen_akca1619 enesra026 amin canım inşallah valla hayırlısıyla bi kurtulsaydım herşeyde zorlanıyorum artık