Ekinssmoom bukabu canım ben pazartesi 11.30 da doğum yaptım salı sabah 6 gibi çıkardım gazımı. Gaz sancısı çok zor umarım sende biran önce çıkarırsın 🙏
bukabu Ekinssmoom canım masallah atlatmana, ay insallahhh ilk gün cok az yürüttüler su sondadan kurtulursam bu sabah yürümeye baslıcam aktif insallah🙏🏻
Nadiye123 bukabu yarında ben sezeryan olacam ilk sezeryanımda sondayım çıkartmılkardı yürken.. Bunda ne olacak bakalm.
20142021 Bende salı sabahı spinal sezeryan oldum gece yarısı gaz sancıları başladı sabaha karşı bol su ve yürüyüşle çıkardım ama bitmedi tabi ne kadar hareket o kadar iyi